четверг, 11 октября 2018 г.

Бигдай А.Д.
«Песни кубанских казаков»
Том 1
1896-1898г.
стр.118

75. Ой, збэру я своих сынив

 1. Ой, збэру я своих сынив, та радыться буду,
     Гэй, гэй, гэй, гэй, та радыться буду.

 2. — Сыны мои, орлы мои, а я ваша маты,
     Гэй, гэй, гэй, гэй, а я ваша маты.

 3. А хто мэнэ, старэнькую, будэ хлибом годуваты?
     Гэй, гэй, гэй, гэй, будэ хлибом годуваты?

 4. А и старший, старший каже: «Я, мамо, нэ буду
     Гэй, гэй, гэй, гэй, я, мамо, нэ буду».

 5. Другый каже: «Сший з гурту торбыну, вона тэбэ сдасться,
     Гэй, гэй, гэй, гэй, вона тэбэ сдасться».

 6. Трэтий каже: «Грих нам, братци, грих нам, братци, будэ,
     Гэй, гэй, гэй, гэй, грих нам, братци, будэ.

 7. А як наша стара нэнька будэ хлиб прохаты,
     Гэй, гэй, гэй, гэй, будэ хлиб прохаты.

 8. Нашу нэньку старэнькую будуть собакы рваты.
     Гэй, гэй, гэй, гэй, будуть собакы рваты.

 9. Наша нэнька старэнькая будэ нас проклынаты.
     Гэй, гэй, гэй, гэй, будэ нас проклынаты».

Комментариев нет:

Отправить комментарий