пятница, 9 ноября 2018 г.

Бигдай А.Д.
«Песни кубанских казаков»
Том 1
1896-1898г.

207. Та нэ люблю я ни Стэцька, ни Грыцька

 1. 207. Та нэ люблю я ни Стэцька, ни Грыцька
     Ни Стэпана мосци пана, ни Яцька.

 Прыспив:
 Тилько люблю Васылэчка,
 В Васылэчка вся сылэчка,
 В його е та ще й будэ,
 Та ще й к тому роздобудэ,
 Васылэчко роздобудэ,
 Васылэчка любыть буду я.

 2. Та нэ люблю я ни Ивана, ни Дэмьяна,
     Ни Хвэдора, ни Мыкыты, ни Лукьяна,

 Прыспив:
 Тилько люблю Васылэчка,
 В Васылэчка вся сылэчка,
 В його е та ще й будэ,
 Та ще й к тому роздобудэ,
 Васылэчко роздобудэ,
 Васылэчка любыть буду я.

 3. Та ни люблю я ни Якыма, ни Игната,
     Ни Корния, ни Максыма, його брата,

 Прыспив:
 Тилько люблю Васылэчка,
 В Васылэчка вся сылэчка,
 В його е та ще й будэ,
 Та ще й к тому роздобудэ,
 Васылэчко роздобудэ,
 Васылэчка любыть буду я.

 4. Та нэ люблю я ни Мусия, ни Дмытра,
     Ни Дороша-грэчкосия, ни Пэтра,

 Прыспив:
 Тилько люблю Васылэчка,
 В Васылэчка вся сылэчка,
 В його е та ще й будэ,
 Та ще й к тому роздобудэ,
 Васылэчко роздобудэ,
 Васылэчка любыть буду я.

 5. Та нэ люблю я ни Хвэдора, ни Кырылла,
     Бо я дивка чорнявая, уродлыва.

 Прыспив:
 Тилько люблю Васылэчка,
 В Васылэчка вся сылэчка,
 В його е та ще й будэ,
 Та ще й к тому роздобудэ,
 Васылэчко роздобудэ,
 Васылэчка любыть буду я.

 6. Та нэ люблю я ни Абрама, а ни Кости,
     Бо вин сыдыть на покути, його мисци,

 Прыспив:
 Тилько люблю Васылэчка,
 В Васылэчка вся сылэчка,
 В його е та ще й будэ,
 Та ще й к тому роздобудэ,
 Васылэчко роздобудэ,
 Васылэчка любыть буду я.

 7. Та нэ люблю я ни Мыколы, ни Антона,
     Бо я дивка дуже гарна и моторна,

 Прыспив:
 Тилько люблю Васылэчка,
 В Васылэчка вся сылэчка,
 В його е та ще й будэ,
 Та ще й к тому роздобудэ,
 Васылэчко роздобудэ,
 Васылэчка любыть буду я.

 8. Та нэ люблю я ни Мыхайло, ни Наума,
     Бо я дивка чорнявая свого ума.

Комментариев нет:

Отправить комментарий