пятница, 7 июня 2019 г.

Петрусенко И. А.
Кубань в песне
Краснодар, 1999
№71 Яы бы в мэнэ сирый кинь

Як бы в мэнэ сирый кинь
я сидэльцэ маю,
Поихав бы на Вкраину
Дэ дивчину знаю.

Припев:
Гэй! Лучше жыть-быть,
Жыть-быть козаком,
В Крым по силь ходыты,
Зваться чумаком.

Як пишов я до пэрвои
Люлькы закурыты,
Зняла з мэнэ сиру свыту,
Щей хотила быты.

Припев.

Як пишов я до второи,
Велять мэни систы,
Дають мэни барабулю
Нэ чыщену йисты.

Припев.

Я на тую барабулю
Скоса поглядаю;
На полыци варэныкы, —
На йих уповаю.

Припев.

Погасылы каганьцы,
Полягалы спаты;
Я за тии варэныкы,
Та й драпа из хаты.

Припев.

Йив, йив варэныкы,
Та ще й варэныци,
Пэрэвэрнув макитэрку
В синях на полыци.

Припев.

======================
Петрусенко И. А.
Кубань в песне
Краснодар, 1999

№35 В огороди вэрба рясна

В огороди вэрба рясна,
В огороди вэрба рясна,
Там стояла дивка красна.

Вона красна, щей красыва,
Вона красна, щей красыва,
Йи доля нэщаслыва.

Йи доля нэщаслыва,
Йи доля нэщаслыва,
Нэма того, що любыла.

Нэма его, та й нэ будэ,
Нэма его, та й нэ будэ,
Розроялы чужи люды.

Розроялы, разсудылы,
Розроялы, разсудылы,
Щоб мы в пари нэ ходылы.

А мы в пари ходыть будэм,
А мы в пари ходыть будэм,
Та й друг друга любыть будэм.

Комментариев нет:

Отправить комментарий