пятница, 6 января 2017 г.

Пивень А.Е.
Торба смеха и мешок хохота
Краснодар, 1995г.

Прыспивы до козачка

Як диждэм лита,
То нажнэм жита,
Поставым у копы,
Та вдарым у гопы
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Ой, гоп нэ помалу:
Я пошыла кохту з валу;
Як пошыла, та й надила,
Кажуть люды, шо до дила!
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Оженывся нависный,
Та взяв бисновату,
Та нэ зналы, шо робыть,
Запалылы хату!
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Як гуляв, так гуляв —
Ни чобит, ни халяв!
Покы додому дийшов,
То й пидошов нэ найшов!
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Ишла баба дубнячком,
Зачепылась гаплычком:
Сюды смык, туды смык —
Одчепыся, мий гаплык!
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Я робыты добрэ вмию,
Як пич топлю, рукы грию,
Рукы грию, плэчи парю,
Нэ лизь, Грыцю, а то вдарю!
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Ой, чук, побэрэмся,
Будэм пануваты!
Ой, ты будэш свынэй пасты,
А я заганяты!
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Злэтив вэдмидь на сидало,
Крыкнув: Ку-ку-ри-ку!
Нэ покыдай мэнэ, мыла,
Од ныни й до вику.
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
И ты тут, и я тут,
А хто у нас дома?
А хто у нас порубае
Солому на дрова?
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Ой, ты руда, иды сюда,
А ты, чорна, постий там;
Я з рудою поговорю,
И до тэбэ прыйду сам.
oxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxoxxo
Ой, ты ходыв, а я спала,
Ой, ты свыснув, а я встала;
Та й забула попытаты,
Чого ходыш коло хаты.

Комментариев нет:

Отправить комментарий