среда, 29 марта 2017 г.

Бигдай Аким Дмитриевич
Песни кубанских казаков
1896-1898г.
Том 1
198. Ой, ты знав, на що брав

 1. Ой, ты знав, на що брав мэнэ нэвэлычку,
 Я у матэри кохалась, як пэрэпэлычка.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, як пэрэпэлычка.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, як пэрэпэлычка.

 2. Ой, ты знав, як и брав, шо нэ вмию жаты,
 Напны мини холодочок, я буду лыжаты.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, я буду лыжаты.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, я буду лыжаты.

 3. Ой, ты муж, за шо бьеш, за якийи вчинкы,
 Чи я тоби нэ напряла за год тры починкы.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, за год тры починкы.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, за год тры починкы.

 4. Одын пряла до Риздва, другый до Мыколы,
 Трэтий тикы почала, станэ до Покровы.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, станэ до Покровы.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, станэ до Покровы.

 5. Нэ сама ж я прала, булы помишныци,
 Та за хлиб, та за силь, та за паляныци.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, та за паляныци.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, та за паляныци.

 6. Нэ сама ж я прала, кума помогала,
 Дала я йийи мишок мукы и тры кускы сала,
 Гэй, гэй, гэй, гэй, и тры кускы сала.
 Гэй, гэй, гэй, гэй, и тры кускы сала.
---------------------------------------------
Бигдай Аким Дмитриевич
Песни кубанских казаков
1896-1898г.
Том 1

69. Ой, там за яром брала дивка льон

 1. Ой, там за яром брала дивка льон,
 Та забула повьязазы.
 Ой, нэдалечко дэсь мое сэрдечко
 Та й никому показаты.

 2. Ой, вэрнуся ж я та й повьяжу льон,
 Хоть сухою былыною.
 Ой, накажу я свому мылому
 Хоть чужою чужыною.

 3. Ой, прыбудь, прыбудь, хоть коня добудь,
 Хоть лучамы бэрэгамы.
 Ой, нэ прыбуду, коня нэ добуду,
 За вражимы ворогамы.

 4. Я ти ворогы стопчу пид ногы,
 Крути горы пэрэскочу.
 Отдай мэнэ, моя маты, замиж
 За кого я схочу.

 5. Ой, отдала мэнэ матуся моя,
 За кого я нэ хотила.
 Шумыть-гудэ дротяна нагайка
 Биля мого билого тила.

 6. Шо нагаичка, шо дротяночка,
 Из килочка нэ збувае.
 Сэрпыночок от дрибных слизочок
 Та николэ нэ высыхае.

Комментариев нет:

Отправить комментарий