пятница, 25 января 2019 г.

Бигдай А.Д.
«Песни кубанских казаков»
Том 1
1896-1898г.

78. Ой, нэ шумы, луже

 1. Ой, нэ шумы, луже, осокою дуже,
     Нэ завдавай сэрцю жалю, бо я в чужим краю.

 2. Бо я в чужим краю марно пропадаю —
     Болыть моя головонька, що роду нэ маю.

 3. Бо я в чужим краю, як на пожарыни,
     Нихто мэнэ нэ прыгорнэ пры лыхий годыни.

 4. Ой, роблю, роблю я — робота ни за що,
     Люды кажуть и говорить: «Сырота лэдащо!»

 5. Сырота втомывся, на тын похылывся,
     Люды кажуть и говорить: «Сырота упывся!»

 6. Ой, пиду я, пиднимуся на гору крутую
     Та й стану я, подывлюся на ричку быструю.

 7. Ой, ричка, ричка быстрая, на тэбэ дывлюся,
     Думкы мои сэрце давлять, пиду утоплюся.

 8. Нэ топыся, казаченько, бо душу загубыш,
     Трэба з людьмы в свиты житы, хоч ты й свитом нудыш.

Комментариев нет:

Отправить комментарий