суббота, 9 сентября 2017 г.

1-я часть
Пивень А.Е.
Торба смеха и мешок хохота
Краснодар, 1995
Прыспивы до козачка

Як пишла я у танэць, у танэць,
А за мною козаченько молодэць;
А я йому на биду, на биду
Бривонькамы повэду, повэду!
 — Ой, дивчино, нэ у гнив, нэ у гнив,
Нэ боюсь я твойих брив, твойих брив!
 — Нэ круты-лыш, козаченьку, ты свий ус,
Бо я тэбэ нэ боюсь, нэ боюсь.

***

Ой, гоп, нэ помалу,
Я пошыла кохту з валу;
Як пошыла то й надила,
Кажуть люды, що до дила!

***

Ишла баба гомонуха,
Гаман загубыла;
А я йшов та найшов —
Мэнэ маты была.
 — На що тоби, мий сыночку,
Цей гаман издався?
 — На табаку, на тютюн,
Щоб нэ розсыпався!

***

Як бы такы, або так, або сяк!
Як бы такы Чорноморськый козак!
Як бы такы молодый, молодый,
Щоб по хати поводыв, поводыв,
Страх мэни нэ хочеться
З старым дидом морочиться!
(дали будэ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий