вторник, 19 декабря 2017 г.

Бигдай А.Д.
Песни кубанских казаков
Том 1
Краснодар, 1992

202. Полюбыла коваля

 Полюбыла коваля та й нэдоля моя,
 Я думала кучерявый, аж и чуба нэма.

 2. Хоть и е трошкы, та нэ кучери,
 А вжеж мини шолудыви надокучылы.

 3. Полюбыла паныча Пэтра Павловыча,
 Та нэ знаю шо робыть, чи покынуть, чи любыть.

 4. Та нэ знаю шо робыть, чи покынуть, чи любыть,
 Покынуты — жаль будэ, судытымуть нас люды.

 5. Шо я сирому сиряци балалаичка в руци,
 Балалаичка брэнчить, до дивчины говорыть:

 6. — Ой, дивчино, рыбчино, чого така била?
 Чи ты в поли нэ була, шо нэ загорила.

 7. — Я у поли була, пшеныченьку жала,
 Мэни маты платок дала, шоб нэ загорала.

 8. Ой, там на гори та й стоялы маляри,
 Испысалы, змалювалы черевычкы мои.

 9. Черевычкы мои позолочени,
 Голубою лентою подоточивани.

Комментариев нет:

Отправить комментарий