вторник, 18 сентября 2018 г.

Бигдай А.Д.
«Песни кубанских казаков»
Том 1
1896-1898г.
162. Дивчино кохана, здорова була
стр.217

1. Дивчино кохана, здорова була,
    Чи ты ж мэнэ вже забула?
    Чи ты ж мэнэ вже забула?

 2. Прыйихав до тэбэ — Бог тэбэ знае,
     Чи твое сэрдэнько мэнэ кохае?
     Чи твое сэрдэнько мэнэ кохае?

 3. — Козаче коханый, чого пытаеш,
        Хиба ж ты мэнэ та ще й нэ знаеш?
        Хиба ж ты мэнэ та ще й нэ знаеш?

 4. Скорише, козаче, в могыли буду,
      Ниж тэбэ, сэрдэнько, та позабуду.
      Ниж тэбэ, сэрдэнько, та позабуду.

 5. — Спасибо, дивчино, за добрэ слово,
        А може, ты любыш кого другого?
        А може, ты любыш кого другого?

 6. Колы ж правдыва любонька твоя,
     Так будэш, сэрдэнько, навикы моя.
     Так будэш, сэрдэнько, навикы моя.

 7. — Ты знаеш, козаче, що я сырота,
        Нэ маю я срибра, нэ маю злота.
        Нэ маю я срибра, нэ маю злота.

 8. Окрима любови, що к тоби маю,
     Зовсим убога, того нэ таю.
     Зовсим убога, того нэ таю.

 9. — Нэ трэба мни злота, я сам прэдбаю,
        А трэба дивчины, шо я кохаю.
        А трэба дивчины, шо я кохаю.

 10. Ходимо винчаться, звяжемо рукы,
       Нэхай же нэ будуть на сэрци в нас мукы.
       Нэхай же нэ будуть на сэрци в нас мукы.

Комментариев нет:

Отправить комментарий