четверг, 1 июня 2017 г.

Пивень А.Е.
Веселым людям на втиху
Москва, 1906г.
Мэртва баба
4.
 — Та я такы був трохы прочув од людэй, а добрэ нэ знаю, — кажу я кумови. — Я тоди самэ йиздыв у Азов з хлибом, та покы справывся там та покы дощок видтиль прывиз, так, мабудь, з нэдилю миста пройшло, як нэ бильше.
А як прыйхав додому, так тут уже почув од людэй, шо Попогрызыху поховалы и шо якэсь там дило чуднэ було.
 — Якшо можна, кумэ, — кажу я, — так будьтэ добры розкажить, шо воно там такэ було.
 — Та розказать нэ штука, — каже кум, — а дило выйшло дуже чуднэ, — есть чого послухать. Я того году обчественным казначеем був, так усэ добрэ знаю, шо оти бэсурськи здорово розумни скубэнты булы наробылы. Смиха було стилькэ, шо, мабудь, нэдиль з дви усэ смиялысь у правлении, та й по станыци скризь помиж людьмы довгэнько балачка ишла. Хоч воно и нэ годылось у такому дили смиятьця та смихом помынать покойныцю Пупогрызыху, бо вона була такы добра жинка для усых людэй, так шо ж поробыш! Нэ од нас воно тэ выйшло, а од тых бэзбожныкив, шо по вэлыкых школах учатьця, та, мабудь, дуже пэрэучуютьця на одын бик, шо забувають и Бога и святый Його закон! Звисно, воны, може, и нэ вси таки, а всэ такы дуже багато з йихнього брата отакых шыбэныкив.
(Дали будэ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий