суббота, 27 января 2018 г.

3-я часть
Пивень А.Е.
«Торба смеха и мешок хохота»
Краснодар, 1995г.
стр.93-96

Старынна запорожська письня
     про козака Супруна
       (З народных уст)

— «Ой, нэ хочу-ж я
Супруновэ добро
За бэзцинок избуваты,
Ой, нэ хочу-ж я
Козака Супруна
Из нэволи выкупляты.
Гэй, колы хотив
Та козак Супрун
Та у Сичи пануваты,
Гэй, було-б жэ нэ брать
Вийська запорожського
Та нэ йты воюваты
— Гэй, ты, козачэ,
Козачэ-Супрунэ,
А дэ ж твои голубии жупаны?»
«Гэй, мои жупаны
Повдягалы ханы,
Мэнэ ж закувалы в кайданы».
«Гэй, ты, козачэ,
Козачэ-Супрунэ,
А дэ твои воронии кони?»
«Гэй, мои кони
В хана на препони,
Сам я молод у нэволи».
— «Гэй, ты, козачэ,
Козачэ-Супрунэ,
А дэ ж твои рушныци?
В хана у свитлыци,
Сам я молод у тэмныци!

Августа, 1 дня 1911 року.
Станиця Незамаивка, Куб.обл.

Комментариев нет:

Отправить комментарий