вторник, 10 ноября 2020 г.

 

Бигдай А.Д.

Песни кубанских казаков

Том 1-й

Краснодар, 1992 год

(под редакцией Захарченко В.Г.)

Стр. 224

 

169. Зйиздыв я коныка


1. Зйиздыв я коныка, зйиздыв я другого,

Чи будэ шо з того, а чи ни?

Нэ суши, сэрдэнько, ты мини.

 

2. «Я ж тоби казала и казаты буду:

Нэ визьмэш мэнэ ты, визьмуть люды.

Визьмуть люды и бэз посага.

 

3. Визьмуть люды и бэз посага,

Бо у мэнэ посага нэма,

А посагом буду я сама».

 

4. «Мини твого посага нэ трэба,

Ты ж для мэнэ посагом самая,

Як на нэби зиронька ясная».

 

5. «От тэпэр ты кажеш — зиронька ясная,

А потим и — долэ нэсчастная.

Хоч нэ ты, так скаже твоя маты:

 

6. Було б тоби убогои нэ браты.

Ты нэ скажеш, скаже то сэстра:

Нэ богато ж добра вона прэнэсла,

 

7. Нэ богато ж добра вона прэнэсла.

Бороны же, Боже, в час нэдугы

Станэш мыслыть ты за други.

 

8. Станэш мыслыть ты за други».

«Карай, Боже, на души мэнэ й на тили,

Колы я помыслю об иншому дили».

Комментариев нет:

Отправить комментарий