среда, 27 ноября 2019 г.

Пэрэпыска Кухаренка Я. Г. с Шевченко Т. Г.

* * *

26 квитня 1860

Катэрынодар

Старый Кобзарю и пэвный мий друже Тарасэ Грыгоровычу!

Попэрэду пысьмо, а потим «Хату» получив я квитня 26-го и зараз, нэ читавши йи, сив отвит даты: хиба вы «Хату» будовалы догоры ногамы? Поставывши з зэмли кроквы, выводылы стины, а «Основу» маетэ робыты на той рик? Чи, може, на тий основи зробытэ клуню та почнэтэ молотыты? Нэхай Бог помагае! А я, одиславши оце пысьмо, пиду до дочкы тией, шо ты знаеш, до Гандзи (вона тэпэр у нас гостюе) та будэмо читаты «Хату». Вона дуже до того дотэпна.
Моя стара кланяеться тоби, братэ! Сыны мои дэсь бъються з черкэсамы, а я прыбиг з хутора в свий город побачиться з своею симьею.
А наш закадышный Костомара у Питери пануе. Поклонысь йому, Панькови, Срезневському, Гулакови, Кукольнику и (колы живый) Ельканови. Обнимаю тэбэ, мий друже! Будь здоров та нэ забувай до вику поважаючого тэбэ

Я. Кухаренка

* * *

Кухаренко Я. Г.

8 бэрэзня 1860

Катеринодар

Спасыби тоби, братэ, куринный товарышу Тарасэ Грыгоровычу, за памьятку, шо згадав мэнэ, прыслав новых «Гайдамак»! Шкода, шо нэ отдрюковав ты за одным разом «Пусткы», «Крыныци» и прочого, тобою мэни прысланого з того окаянного Петровського. А може, в тэбэ думка, назбыравши ще дэчого, та тыснуты ще раз! Нэхай Бог помага на добрэ дило!.. Що пак Ваша «Хата», шо замышляв пан Кулиш? Дэ вин тэпэр обритаеться; може, поихав до пранцив за козыною боридкою, шоб мы його нэ пизналы?
Из полыччя твого, шо в «Гайдамаках», выдно, шо ты погладшав трохы в Питери. Дай Боже, шоб ты був здоров, и нэ забував довику кохаючого тэбэ

Якова Кухаренка

8 марта 1860

Екатеринодар

P. S. Моя стара з сынамы кланяеться тоби нызько

* * *

Комментариев нет:

Отправить комментарий