понедельник, 30 сентября 2019 г.

Ходькевич-Сапсай
(Пивень А.Е.)

Хто ридну матир забудэ — покарають його Бог и людэ!

Нэ будэ мэни добра, ни щастя у чужому краю,
Колы я давно вже по свиту блукаю,
Та живу скризь у свободи й на воли
А мои браття у тяжкий нэволи;
Та нэма им у чому пройтыся,
Нэма у шо обутысь - зодягтыся,
Так живуть воны вси боси й голи.
Нэ будэ мэни добра, ни щастя у чужому краю,
Колы я добри гроши заробляю;
Есть мэни гаразд шо йисты й пыты,
Есть у чому добрэ й походыты;
Забув тикы, видкиля я родом,
И шо диеться в нэщасний Кубани
3 ридным Козацькым Народом.
Нэ будэ мэни добра, ни щастя у чужому краю,
Колы я давно и добрэ про тэ знаю,
Шо моя Кубань тяжко страждае,
А в мэнэ про нэи й думкы нэмае.
Ой, горэ-лыхо тому в свити будэ,
Хто свою ридну Матир забудэ:
Покарають його тяжко Бог и людэ!

25 января 1938 года
(журнал «Вольное казачество»
№237 стр. 1)

Комментариев нет:

Отправить комментарий