вторник, 21 мая 2019 г.

Петрусенко И. А.
Кубань в песне
Краснодар, 1999

№ 27 Ой, галочкы-чубарочкы

Ой, галочкы-чубарочкы
Сыне полэ вкрылы.
Молодые козачэнькы
В поход выходылы.

Ой, галочкы-чубарочкы,
Пиднимиться в гору,
Молодые козачэнькы,
Вэрниться до дому.

Ой, рады б мы пиднятыся —
Туман налягае.
Ой, рады б мы вэрнутыся —
Гэтьман нэ пускае.

Нэ так гэтьман, нэ так гэтьман,
Як гэтьмана маты.
Хоче намы, козакамы,
Турка звоюваты.

===================
№ 70 Чоботы

Чы сэж тии чоботы, що зять дав,
А за тии чоботы доску взяв?
Чоботы, чоботы, вы мои!
Чом дила нэ робытэ вы мэни?

Я ж думала, чоботи юхтови,
А то ж, бачу, чоботы шкапови.
Чоботы, чоботы, вы мои!
Чом дила нэ робытэ вы мэни?

На ричку йшла — чоботы рыпалы,
А з рички йшла — чоботы хлюпалы.
Чоботы, чоботы, вы мои!
Чом дила нэ робытэ вы мэни?

На ричку йшла в чоботях из прачом,
А з рички йшла в чоботях из плачом.
Чоботы, чоботы, вы мои!
Чом дила нэ робытэ вы мэни?

Комментариев нет:

Отправить комментарий