суббота, 7 декабря 2019 г.

Вот и тут, еще раньше, в 1845 году употребляется слово «балакаты»

Пэрэпыска Кухаренка Я. Г. с Шевченко Т. Г.

* * *

Станыця Уманська. 25 мая 1845 года

Куринный товарышу! Братэ!
Тарасэ Грыгоровычу! Из Таганрога дви дорогы на нашу Вкраину, пэрша: прямо черэз морэ байдакамы на Ейську косу (як я вже пысав тоби); друга — на Ростов и Кущивку (140 вэрст). Од Ростова до Кущивки прыидэш на извощикови, а з Кушивки куринный отаман Моргун, до якого ты прямо и идь, домчить тэбэ до мэнэ чим знатымэ, бо йому вже сказано. Колы ж йихатымэш на Ейську косу, то пытай пана Литевського — той тэбэ прыймэ и домчить до мэнэ. Моя рэзыдэнция в Уманський, а якшо тут мэнэ нэ застанэш, то пытай мого отютанта (бо тут мий штаб), то и будэш там, дэ и я. З Таганрога пыши, братэ, до мэнэ. Таганрозька трупа грае мий «Побыт». Прыизды, будь ласкав, до нас подывытысь на тых потомкив, котри два викы ризалысь з ляхамы, а трэтий з черкэсамы. Ничого бильш тоби нэ скажу, надиюсь балакаты побачившись, а до того часу будь здоров, як вода, багатый, як зэмля: бый лыхом об зэмлю, як швэць мокрою халявою об лаву, а я покы свита сонця

Тоби, братэ!
Буду щиро слуговаты.
Я. Кухаренко

Комментариев нет:

Отправить комментарий