среда, 9 октября 2019 г.

Последнее, возможно, прижизненное произведение автора.

Пивень А.Е.

Чого мое сэрце нудьгуе?

Живу я на свити, a й сам я нэ знаю,
Чого ще бажаю...
Mэни вже старому нэ трэба ничого,
Kpим хлиба святого,
Во згаслы давно вси вэсэли бажання
И души порывання;
Нэ хочу и людськой лукавой славы,
Hи втихы-забавы,
Xибa тилькы мыру и покою б хотило
Старэ мое тило,
Щоб тыхо, бэз жалю, як смэрть визьмэ сылу,
Лягты у могылу...
Чого ж мое сэрце покою нэ чуе,
Горыть та бунтуе?
Воно рэпэтуе, воно стогнэ и плаче,
Що правды нэ баче,
Що бидни там люды живуть у нэволи,
Голодни та голи,
A cвит скризь вэлыкый на тэ нэ вважае,
Хоч добрэ всэ знае;
Бо выдно од жиру вси люды попухлы,
Та мов бы поглухлы...
Мовчи ж, мое сэрце! Чого важко нудыш?
Глухых ты нэ збудыш!
Он слухай: давно вже заковани люды:
Ворушаться всюды,
Лыш трэба им доброй помочи даты,
Кайданы зламаты,
Toди вси добудуть щаслывую долю
И выйдуть на волю.

1962 год
Напысав старый Кубанськый пысар Александр Пивень

Ленивов А.К. Галерея казачьих писателей
Часть 1, стр. 145

Комментариев нет:

Отправить комментарий