воскресенье, 23 мая 2021 г.


 

«Кубанский календарь»

1931 год

стр. 95


Гнат Макуха


Ще нэ вмэрла Кубань-Маты


Ще нэ вмэрла Кубань-Маты,

Козацкая доля,

Ще прылынэ из-за моря

До нас наша доля.


Запануем, браты мои,

Годына ще будэ;

Ще промовлять, шо козакы

Нэ нищо, а людэ.


Нас поклыче Кубань-маты

З лыха вызволяты;

Скаже: «Идыть, вызвлляйтэ,

Бо я ж ваша Маты».


И пидэмо, браты мои

Прямо з-за гряныци;

Тай вызволым нэщасную

Хочь в драний спидныци.


Розхристану та босую,

Та лыхом попрану,

Та й своими ж байстрючатьмы

В нэволю загнану.


Одягнэмо, обуемо,

Знов будэм кохаты;

Скажем: «Витай и байстрючат,

Бо и им ты Маты».


Скажем: «Слиз пролыто морэ,

Бильше их нэ трэба;

Пошлы ж, Боже Мылосэрдный,

Щастя всим нам з нэба.


Нэ журыться ж, браты мои,

Ще Кубань нэ вмэрла;

Нашу долю, нашу волю

Лыхо нэ затэрло.


Зидныймося ж, браты мои,

На чужий сторонци,

Тай промовым: «Згыньтэ, врагы

Як роса на сонце».


Сербия

21. X. 1925 года

Комментариев нет:

Отправить комментарий