суббота, 22 мая 2021 г.

 

Кубанские Войсковые Ведомости

37

18 сентября 1865 год

стр. 147-148


Школяр


(обучение азбуке)


Ой як мэнэ моя маты

Та й дала до школы;

Гэй! Зазнав ж я бидный там

Тяжкои й нэволи!


Казав мини й бакалавр

Промовыты «аз»,

А як же я й нэ вымовыв

Вин по пыци й раз!


Крыкнув же вин та в другый раз:

Ану! Кажи «буки!»

Ой, ще ж бо я й нэ вымовыв,

Як впав в його рукы.


Крыкнув дали й в трэтий раз

Шоб вымовыв — «виде»

А вже ж його жвава рука

И по чупрыни йидэ.


А як сказав та в чвэртый раз:

Вымовляй — «живите!»

А ну ж його, хлопци, и зараз

И на лаву и кладитэ.


Ой, просывся и молывся.

* * *

Пусты ж мэнэ в остатний раз!

Ой, пусты ж бо млию!


Трычи й разы умливав,

И трычи очумав.

А вин, що раз, ще пильниш

Свои рукы и докладав.


(Ученик бежит к отцу жаловаться, но отец додает сыну недоданное; у матери, у соседа тоже неудача)


Мама ж мэнэ й куцюбою

А сусид каблуком

Шо аж мини така гуля!

И набигла за ухом.


Пишов же я й до корчомки

Позбытый и глухый

Лыгнув соби горилочкы

Михайлык и другый.


Комментариев нет:

Отправить комментарий